om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

dansa dansa chansa chansa

Publicerad 2012-08-12 21:52:27 i dagboksrelaterat.

Börjar om igen. Och igen och igen och igen. Detta ska bli en fin blogg. En som jag kan titta på och vara nöjd. Jag gör detta för mig och för dig. Nu så kör vi igång!
 
Vem är jag i detta nät? Lilly, femton född den första augsti. Börjar nian denna höst, fast det känns som sommaren precis har börjat. Lejon om man vill ha ett skärntecken.
 
Jag gillar filmer, gubbor (gummor & gubbar), gammla saker, te, audrey hepurn, film, 60s, böcker i mängder, klassiker (i allt, film..böcker..musik etc), jane austen, 1700tal, 1800tal, musik musik musik, varma kramar, vänner, cafén med gigantiska bullar som man delar på (typ café saturnus..), second hand, filosofi och om du frågar en bra dag (fråga inte då var definitionen på en bra dag är) så kan jag säga att jag gillar skolan den med. Jag gillar mångt och mycket.
 
Fotografera, sjunga och spela teater är några bra hobbys jag har.
Vad som kan tänkas komma upp i denna lilla dagboksblogg det vet inte jag och inte du heller (om du inte är någon sierska eller kanske ödet?). Miljöförstöring, hälsa, konsumtion och religion tänker jag mycket på därför så kan det dyka upp här, kanske vem vet? 
 
Jag vet ingenting. Men.. Cogito, ergo sum!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela