om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

en detaljerad dagsbeskrivning

Publicerad 2012-08-16 10:15:27 i dagboksrelaterat.


(bilder från igår)
Gårdagen med Isa var väldigt fin och trevlig. Lunchade på ett café och åt ceacarsallad och pratade om våran lite annorlunda familj och bara hade det trevligt. Vi gick hem till mig och bakade goda havrekakor med 'exotisk' torkad frukt aka russin, aprikoser och tranbär (det ändå min lilla ica hade att erbjuda). Smuligt var det och jag skulle nog mer kalla det smulbotten än kakor, för de höll sig inte så länge hela. Smaken var det i alla fall inget fel på alltså bättre än senast hon och jag bakade. Då smakade det mest smör då vi tog kanske 150 g mer smör än vad som stod i receptet (ja, vi borde gå till optiker). Vi satt framför tv:n och åt utan något stopp på vår smulpaj till project runway och tyckte dommarna var elaka och lite väl frispråkiga mot de stackarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela