om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

igelboda var ett fint ställe, trotts det olyckliga namnet

Publicerad 2012-08-23 15:52:10 i dagboksrelaterat.

Våran tripp var fin. Det var mulet men sprack upp då och då. Jag badade och simmade tillochmed en helt liten stund. Vi åt våran lilla lunch och pratade om ingenting viktigt men som ändå är så viktigt. Tog vara på denna dag som var en skoldag men ändå bara var en fin dag med alla. På vägen hem så var det lite mindre lyckat. Men det var ändå så där väldigt trevligt som man kan ha det när man åker lite fel och får vänta lite extra länge.
 
Nu så ska jag bara njuta av en kopp te. Och jag har inte blivit förkyld.
 
(fotot taget av maria och redigering av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela