om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

tio saker som famlar runt i mina tankar dagen till ära

Publicerad 2012-08-14 10:12:35 i listor av allt.

1. Kjolar. Långa, korta, vida, raka, höga, skrynkliga vad som helst bara det är en kjol.
2. Sista veckan på sommarlovet ska vara precis som den är. Bara vara sista sommarveckan.
3. Klockans tickande som jag ibland avskyr och ibland älskar älskar.
4. Paris je t'aime.
5. Långa frukostar med tre rostade mackor en dn ett glas vatten och en rykande kopp te med solljus som sipprar in.
6. Ossians sånger.
7. Sanningen i att jag har miljoner klassiker att läsa kvar och jag är fortfarande ung.
8. Tiden är ingenting jag har att vara rädd för, egentligen.
9. böcker böcker böcker böcker böcker och böcker.
10. Niotillfem bloggen som är ren perfektion och hon är lite av det med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela