om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

vi får se om vi kanske regnar sönder

Publicerad 2012-08-23 09:29:00 i dagboksrelaterat.

Nu så ska jag snart snart iväg till skolan. Dagen ska dock spenderas på ett lite annorlunda sätt. Vi ska bada. Ja jag sa det, vi ska bada utomhus. Dn säger att det ska bli sexton grader idag och antagligen komma små skurer. Vi ska ha picknick och bada utomhus. Låt oss hoppas att jag slipper bli förkyld.
 
(foto och redigering av mig)

Kommentarer

Postat av: TIDSTJUVEN

Publicerad 2012-08-23 14:11:37

Jag håller tummarna för att du slipper förkylning :)

sv: Tack! :) Det är den största marknaden häromkring på hela året och man kan egentligen säga att det är ett jättestort loppis där vem som helst får sälja. Riktigt trevligt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela