om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

j'ai demandé a la lune

Publicerad 2012-12-03 16:59:38 i dagboksrelaterat.

gick upp tidigt men la mig igen för mitt huvud bultade och jag frossade i kyla. 
stannade hemma. 
såg solen skina genom gardinerna.
täcket som var för varmt men ändå för kallt. 
såg på skins <343456823 
åt osttårta 
pluggat franska
och nu mår jag annorlunda men inte direkt dåligt. 
lillasyster var här nyligen, lillan hade precis vaknat efter feberdvalan. så vi har hållit varandra sällskap. jag såg på skins och hon barnpogram varvat med att jag höll henne sällskap när hon såg om skönheten och odjuret för miljonteelfte gången. och så lekte vi lite med camen också, alltid kul<3. 

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-12-03 19:05:52

Krya på däääääj <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela