om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

fyra.

Publicerad 2012-09-04 18:02:24 i listor av allt.


Fyra saker jag har gjort idag.
Suttit ett antal timmar på en trästol och lyssnat och antecknat.
Hoppat runt för att inte frysa.
Pluggat medans jag tog ett värmande bad och åt äpple på det.
Märkt att jag har ont i halsen efter igår då jag använde min röst till att sjunga.
Fyra helg planer.
Träffa min efterlängtade Moa, sova kjed, sjunga och prata tills vi skrattar av ont i halsen.
Man vet aldrig, men troligtvis Gröna Lund med familj.
Fin middag och återförening av våran familj och vännernas familj efter sommarn.
Uppsatts skrivande, förberedande för presentationer och annat smått.
Fyra saker jag lyssnar på.
Ventura Highway. America
San Francisco. Brett Dennen
Love Potion No.9. The Clovers
I just cleaned the floor. Turn off your television
Fyra saker jag önskar mej.
Kvällar med te musik prat iskalla dopp vännerna drömmar laga egen mat, på landet.
Sådär torsdag fredag lördag söndag i Paris med mamma och mormor.
En gräddvit kanin som snusar i hörnet i mitt rum och sitter i knäna när man vill.
Gruppkram med alla dem man aldrig vill släppa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela