om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

jag har tid jag har lust jag har kul. Jag gillar listor

Publicerad 2012-09-05 17:47:00 i listor av allt.


Dagens bild: Den ovan för jag vill bara krypa upp där nu
Dagens låt: It's Nice to be alive med Ball parc music
Dagens humör: Jag mår så där bra som man mår efter att ha pluggat klart!
Dagens hår: Som alltid mittbena och sen hade jag brottom på morgontimmen så det blev utsläppt
Dagens smink: På ögonlocken blev det vit penna och lila lite skimrande penna på det. Sen lite rosa på kinderna
Dagens klädsel: Spets turkos tröja och svart tubkjol
Dagens planer: Mer kvällens planer, lägga mig hygglig tid då jag är trött. Spännande
Dagens vill ha: Pussar
Dagens längtan: Gå på konstert
Dagens tråkigaste: Plugga och den seriösa timmen på mentorstiden då man gick igenom provschemat, det kan vi gärna skippa
Dagens roligaste: När vi slutade och bara gick med de sista sommarsolstrålarna mot ryggen
Dagens mat: Frukost: tre rostade ost mackor, och en med lite nutella. Lunch: skolmat som var fisk med sås, ris och rivna morötter plus groddar och hommus. Middag har jag inte ätit men det blir rester från mammas lasagne och västerbottenpaj.
Dagens dryck: Mitt älskade vatten.
Dagens bok: Religons boken är den jag har fått tid att läsa i idag. 
Dagens serie: True blood.
Dagens önskan: Jag önskar att alla ska få en godnatts sömn när natten kommer.
Dagens bästa: Att jag kom på att imorgon är det torsdag och efter det är det FREDAG
Dagens kärlek: Dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela