om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

Lite frååågor för dem som ooorkar

Publicerad 2012-09-08 14:04:14 i listor av allt.


frågor:
1. finns det något ord du använder väldigt väldigt mycket?
Ja, om man bortser från de tråkiga orden som typ liksom osv som jag försöker ta bort ur mitt ordföråd använder jag väll ganska så mycket ordet fint. Jag älskar ordet fin, fint, finast, finare det är lite av det finaste ordet helt enkelt.
2. har du någonsin hört att du är lik en kändis, vem i såna fall?
Nej. Lite sorligt svar. Vore fint och höra det men jag vet inte om jag liknar någon så mycket, så då är det väll naturligt att jag inte har hört det.
3. tre egenskaper som är viktigast hos den du ska bli kär i?
Han ska vara han. Han ska vara rolig. Snäll.
4. rutigt, randigt eller prickigt?
Randigt eller prickigt? Hm. Kommer tillbaka om det.
5. hur ser din drömbostad ut?
Jag får göra ett inlägg någon gång om det. Men det ska vara böcker lite av överallt. Solen ska på morgonen vara i köket och sovrummet och på kvällen i vardagsrummet. Det är lite av det viktigaste.
6. om du var med i tv-programet "halv åtta hos mej" vad skulle du då bjuda på?
Jag skulle bjuda på pilgrimsmusslor som förrätt. Huvudrätt torsk med karamelliserat smör, kapris och rödbetor och gästerna får välja mellan varma nybakade vaniljbullar eller frasiga våfflor. Med hjortron eller hallonsylt.
7. finaste pojk- respektive flicknamnet?
Men oj. Jag gillar alla namn som har ett fint ansikte att sätta på dem. Men om någon skulle heta Pauline så skulle jag tycka det var fint eller kanske Thomasine. Och ett pojkansikte med Andrej som pojknamn skulle det vara fint.
8. en sak du önskar du var bättre på?
Jag önskar jag var bättre på att ringa folk.
9. din bästa disneyfilm?
Men lejon kungen. Eller kanske Ariel. 
10. om du fick chansen att leva ditt liv i en valfri tv-serie, vilken skulle du då välja och varför?
Nej nej nej. Inte den frågan. Oj. Felicity för jag älskar Ben och Noel och kläderna, hennes hår ja... Eller kanske 10 things I hate about you som är en klassisk high school serie. Men jag tror om jag var tvungen så skulle jag ta Grey's Anatomy. Mcdreamy och Mcsteamy. Och jag menar. Ja ni fattar.
11. berätta om något du vill göra i framtiden.
Jag vill studera, vara med vänner, ha det roligt och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela