om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

tidskapsel till tvåtusenelva

Publicerad 2012-09-12 20:03:00 i bildbomb.

Det är lite magiskt, det där med bilder. Det är som en tidskapsel. Går igenom mina bilder från usa florida våren tvåtusenelva. 
Vi landade här i Florida. Vid en pool med hetta och fuktiga nätter. 
På vägarna i Miami. 
Amerikanska flaggor finns överallt. Här en på vägen till Miami. 
Det blåste vid Miami beach. Det var en varm och kvav vind. 
Så här ser lite Miami ut.
På strandpromenaden var det populärt med att göra både det ena och det andra. Mycket sportiva saker i alla fall.
Sanden var kokande, solen var kokande och jag kokade med. 
Så vi tog iste under parasoll. 
Och tydligen en cocacola med. 
På väg hem gick vi förbi denne man som flätade palmblad till tjusiga saker. 
 
Mer kommer. 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-09-12 20:18:38

VILL OXÅ ÅKA TILLFLORIDAA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela