om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

i will wait. wait?

Publicerad 2012-12-04 17:31:00 i dagboksrelaterat.

kolla på blomman! det är min julblomma jag fick av dessi och jullis mamma. är den inte fin?
själv känner jag mig lagom rörig och allt
snurrar runt 
låter 
hoppar
och jag försöker konsentrera mig men hamnar här istället
jag är lika rörig som bilden
allt dansar tango och jag försöker hoppa groda men musiken är the pogues och jag hinner inte med
mitt hår står på ända och jag med
tänk att mitt hår trotts allt kan passa mitt humör ibland, idag i varje fall
 
och detta inlägg blev också ganska så rörigt
en notis till mitt framtida jag, glöm nu inte att lämna in kameran!!!!! lilly!!!!

Kommentarer

Postat av: oroshjärta

Publicerad 2012-12-05 15:43:34

Mycket fin!!=)

Postat av: nathalie.

Publicerad 2012-12-06 10:43:05

åh. ett så fint hår du har!
svar: tack. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela