om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

jag ska visa er någonting speciellt innom sinnom tid

Publicerad 2012-08-27 18:53:12 i dagboksrelaterat.

Jag hade tänkt att göra ett litet projekt. Fast det är faktiskt inte så litet. Det är ganska så stort. Det kommer ta tid, och kommer aldrig aldrig att bli färdigt. Men jag ska i alla fall försöka göra en början. Men jag kommer inte kunna göra dem rättvisa. För när man ska berätta, beskriva och visa hur fantastiskt fin en människa kan vara så räcker det inte med ord. Men ord är en bit på vägen, och jag ska ha foton till mig hjälp.
Nu blir ni nog nyfikna. Men ni kommer förstå!

Kommentarer

Postat av: Sarah Persson

Publicerad 2012-08-27 20:59:10

Vad mysigt att vara med mormor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela