om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

deborah's theme

Publicerad 2012-11-04 16:26:00 i dagboksrelaterat.

fotot taget av dessi eller maria, jag minns tyvärr inte men båda får en ros för de är så duktiga. redigerad av mig blabla.
 
imorgon.. nej förresten vem bryr sig om imorgon.
idag har klockan varit tidig tidig för att jag skulle plugga (diciplin!). skrivit uppsatts och repeterat årtal etc. jag har ätit mörkmörkmörk x3 chokladkaka det ända som botar mot söndagssjukan. legat i sängen och kladdat ner min ior morgonrock som jag har bott i idag. druckit te ur min nya favorit bamsegoa tekopp och lyssnat på ennio morricone. Speciellt deborah's theme, då jag heter det i mellannamn, och kände mig sentimental och ledsen för att förintelsen inte är någon hemsk påhittad historia utan är riktig levande historia som har hänt.
 
lyssna på denna. det är min älskade ennio som jag sitter och bölar till på kvällarna.

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-11-07 10:17:07

Haha, typiskt mig att misstolka: "kladdat ner min iorhandduk"...

:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela