om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

hejdå hejdå twilight

Publicerad 2012-11-16 21:22:00 i böcker, böcker.

Allt samlades till det här. Och så var det slut. Hejdå hejdå twilight. Hejdå hejdå twilight min tonårsdröm och Edward. I sängen sitter jag och känner mig lite tom och halv, tonårshalv. Efter nästan fem år sitter jag här och känner mig lite fånigt tom. För snart fem år sen hittade jag en undanflykt. Twilight har varit min magiska undanflykt. Så tack och hejdå hejdå twilight. 

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-11-17 10:19:18

LILLY NU BÖRJAR JAG GRÅTA! UÄÄÄÄÄÄÄHHH!!!

Postat av: ms bluesky

Publicerad 2012-11-23 13:44:21

Åh, jag ska se filmen ikväll, kan knappt vänta!
Har inte riktigt den där känslan som du har, att det verkligen är över, för jag har inte varit så insatt i de här filmerna, men jag förstår känslan, jag kände så när den sista Harry Potter-filmen kom. Sorg!!!

Förresten, vilka fina bilder du tar. Och så fint du skriver :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela