om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

slow cruel hands of time

Publicerad 2012-11-25 16:15:00 i dagboksrelaterat.

idag har jag ätit frukost till lunch bara för att jag kan och för att jag älskar frukostar. idag har jag ätit glass direkt ur paketet bara för att jag kan och det är godare så. idag har jag sjungit i duschen bara för att jag kan och det låter finare så. idag har jag sett på dawsons creek bara för att han är så söt, dawson, och för att det är godare att äta glass när man ser på serier. idag har jag gått en kall promenad utan vantar bara för att jag behövde och det är bäst så. 
imorgon är det en annan dag. en dag som jag tyckte var om tre dagar och nu är imorgon redan imorgon. det är så lustigt, tiden. men jag ska inte filosofera mer om tiden. tiden är bara tid och tar tid. kan inte stoppas, skyndas, ändras eller flyttas. lite uppgivet kan det tyckas låta. 
det här är lite helg som har svept för bi genom camen och fånen.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-11-26 20:29:03

"En dag som jag tyckte var om tre dagar och nu är imorgon"

Exakt så känner jag. Typ varje söndag... :(

Det skulle kunna vara början på en dikt Lilly!!!

"En dag som jag tyckte var om tre dagar och nu är imorgon..."
Med din kreativitet skulle den kunna bli fantastisk! <3

Postat av: KAMERA i PLURAL

Publicerad 2012-12-01 12:43:07

Sinnessjukt bra bok!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela