om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

hemma som en hemmafru eller som en hemmaman spelar ingen roll om vi kan vaaaa som varann

Publicerad 2012-10-03 07:17:11 i dagboksrelaterat.

hej. jag har gjort så väldigt mycket, flängt hit och dit men ändå har jag inte gjort så mycket. det jag har gjort är att plugga. jag har pluggat tills mina fötter domna. jag har sett på bio två gånger som jag tänkte gå lite närmare in på en annan dag. jag har också fått lite ny inspiration till att skriva och till bloggen i allmänhen, så det är trevligt.
men veckan är full av saker och jag är full av idéer, full av tankar, full av stress, full av lugn.. bara full. denna vecka är första veckan på tre veckor med prov och uppsattsinlämmningar. sen är det två veckors paus med praktik och höstlov och sen rullar det igång igen. ingenting roligt att läsa om men ville bara säga hur det ligger till.
men under denna tid behöver jag skriva mer än någonsin. måste hitta den där in i helvetes svåra balansen. jag har så lätt att bara totalt tappa kontrollen och gå in i någon stress otrevlig och arg svacka när det blir lite för mycket. så ni kommer antagligen ser mig mer än ni vill på bloggen.
klockan är bara sju noll fem och jag är pigg och stressad men ändå lugn. så är det ofta med mig, jag kan slappna av men ändå alltid vara totalt stressad någonstans i mina tankar. och så kan jag vara stressad men ändå hitta ett lugn någonstans. jag är bara förvirrad, men glad men stressad men glad och peppad och less! jag är allting om det nu går!
 
till nästa gång.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-04 16:35:16

det här är kungen utav sumpan välkommen hem till mig du känner mig grabben med hatten på sned som hemmingway

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela