om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

sådär extra speciell

Publicerad 2012-10-17 18:46:33 i dagboksrelaterat.

 
Sitter och knaprar på choklad. Ni vet den där smaken av någonting, den där känslan av tyget eller kanske doften av en nyköpt bok som är sådär extra goda, extra lätt eller doftar extra gott. Just bara för man fått den av någon som är sådär extra speciell. Jag sitter och knaprar på sådann choklad, som smakar extra gott. Jag fick den lilla chokladasken av två personer igår. Och jag är bara så glad, och så glad och glad och tacksam och glad och rörd. Och jag tittar på de vackraste puderrosa blommorna och äter den godaste chokladen. Tack ni som vet vilka ni är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela