om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

5 någonting

Publicerad 2012-09-27 17:16:00 i listor av allt.

5 FAVORITER
Färg: Jag tycker olika från dag till dag. Idag är det vinrött. 
Väder: En sådär underbar sommardag i Stockholm, solen värmer perfekt, inte för vamt inte för kallt, lite sockervadds moln på himlen och och en ljummen kväll.
Frukt: Inte helt mogna persikor (om det är dem som inte är sådär luddiga)
Känsla: När man inte behöver tänka utan bara känna. Som när man en fredags eftermiddag sitter på en parkbänk med dem man bryr sig om och bara pratar eller så. 
Humör: Skrattrusig och lycklig.
5 OM DRÖMPOJKEN
Utseende: Mörka lockar och fina ögon och när man ser in i dem ser man att han lever. 
Kläder: Det ända är att han ska vara bekväm i sina kläder kanske inte för lortiga kläder (otvättade lukar illa). 
Personlighet: Rolig, charmig, snäll och omtänksam. 
Egenskaper: Han ska kunna spela något instrument (så kan han spela och jag sjunga). 
Allmänt: Han ska tycka om mig för mig.

5 AV NÅGOT JAG VILL GÖRA
Imorgon:
 Vara med någon/ra fin/a vän/ner, kanske se på film och sen ta en kopp te med mormor. 
I helgen: Slippa plugga.
sommar: Vara med mina vänner på något fint ställe, se konserter, bada i ett mörker som aldrig kommer, dricka te till musik och prata tills vi fryser om tårna, se solen aldrig gå ner, dansa och prata drömmar. 
Efter gymnasiet: Jag vet bara att jag vill leva.
Innan jag dör: Åka upp i eiffeltornet med den jag älskar.
(alla bilder hittar du på trollband.tumblr.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela