om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

en helg som denna No. 4

Publicerad 2012-09-19 17:37:47 i bildbomb.

Vi började vårat sökande efter dem berömda solgula skapelserna aka kantareller.
Vi hittade denna vackra svamp. Blodröd med vita prickar. Tyvärr vågade vi inte ens röra den.
Vi plockade mer trumpetsvampar. Dessa var om möjligt ännu mer svarta. De sotade av sig som kol.
Jag mumsade i mig blåbär.
Vi hittade en lite större sol kantarell som jag vill kalla dem.
Nu minns jag inte namnet men det är en god svamp.
Jag var stolt som hittade denna lilla mini sol. 
Maria ville inte vara synlig för kameran men jag tycker hon är så fin så hon tvingades vara med.
 
Mer kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela