om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

för jag tänker på er

Publicerad 2012-12-02 21:05:14 i dagboksrelaterat.

bara sådär lägger jag upp en lite gulnad bild på en plopp, för jag tänker på er då (dessi och maria).
jag tänker på när vi diskuterade om plopp eller center var godast och kom fram till att center var överlägset godare, men bara efter ett antal smakprov och närmare titt på båda sorterna kunde vi säga att det var det ända sanna. men ändå fastnade bara ploppen på bild.
 
och precis just nu sa min mamma att 'jag trivs så bra just här, där jag är' och då smälter allt annat och blir till en pöl som ingen trampar på. och jag känner likadant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela