om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

var inte rädd för mörkret ty ljuset vilar där

Publicerad 2012-12-15 18:49:12 i dagboksrelaterat.

mina dagar är fyllda med massariner, munkar med knäck eller riven mörk&ljus choklad, chokladbollar, godis, morotskakor och annat som skall förtäras i december. 
jag går runt i snörusk och slask och letar julklappar med vänner. 
ser på dåliga skräckfilmer eller
bra filmer som black swan!
pratar tills man somnar och vaknar klockan halv tolv
skrålar luciasånger.
längtar,
panik gråter
och är så jävla-ultra-rapid-glad och slow-motion-ledsen
saknar kameran
och
äter 7-kronors chokladbollar på ungdomskafeterian 
 
lite december ur fånlinsen:
alla mängder pepparkakor jag äter just nu
bakom gardinerna lyser det varje natt
tänder brasan och lever klyschan med te och allt
bullängder, mandeltårtor och annat gott på släktmiddagen 
skålar med munkar 
kramas
mega bra luciavännerna<3435683

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela