om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

men jag åkte aldrig tillbaka till ryssland, såklart

Publicerad 2013-01-06 11:04:00 i dagboksrelaterat.

hej. 
jag är tillbaka, 
med kameran i hand!!!!
igår vaknade jag upp i stockholm igen HEMMA<333, ljusstaken står där den stod innan vi for jippi! (inga tjuvar!!) 
jag skulle på dejt med mamma/mormor. tre generationer med girlpower liksom!
tog en cappuccino med grädde/cola, citronmarängpaj och så en räksallad som inte fastnade på bild (älskar att dokumentera mat)
på kvällen träffade jag bla dessa två bruttor! hur toppen som helst. orkar inte fortsätta ska ta vara på sista dagen men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela