om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

without you a blue christmas

Publicerad 2012-12-09 13:56:00 i listor av allt.

Jag heter lilly rakel deborah judith louise 
Jag är för tillfället ganska stressad
Jag är bra på att koka gröt
Jag tycker inte om att tiden är för knapp
Jag är dålig på att ljuga
Jag läser kapitulera omedelbart eller dö och den allvarsamma leken 
Jag gillar när snön precis har fallit och allting blir nytt
Jag sjunger lucialåtar
Jag älskar paris
Jag är inte speciellt bra på matematik och ringa 
Jag föredrar mjuka kramar framför alla ostkakor i världen
Jag tycker om små men blöta pussar på kinden från småsykonen, nattsms från kusiner och nerklottrade pappersbitar
Jag är beroende av musik på bussen/tbanan
Jag har på mig svarta leggings, randigt sailior linne och svart kofta (oborstat hår)
Jag dricker glögg
Jag lyssnar på blue christmas med elvis 
Jag blir arg på skolan som ska vara så envis
Jag är rädd för misslyckandet 
Jag önskar att min kamera var hel och glad igen, en luddig kanin och springsteen konstertsbiljetter
Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg namn
Jag är uppväxt i stockholmsstan, lägenhetsbarnet är jag

Kommentarer

Postat av: Hanna Ek

Publicerad 2012-12-12 18:01:05

åh kaninen så söt!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela