om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

lite mer av listor bara för det regnar

Publicerad 2012-08-16 14:56:02 i listor av allt.

(Bilden tagen i farfars blommbland)

Om jag fick bestämma skulle jag..
Bo i en liten etta någonstans i världen med tre fina, gå på universitet, sena nätter nätterna ut om man inte är flitig och pluggar.
En sommar skulle jag..
Tågluffa.
Om du annordna en fest skulle det vara..
En sjuttonhundratals fest och alla skulle se lite ut som Elisabeth och Jane.
Det vill du bo nära..
Ett riktigt café och som bara ska vara minst en sådär två minuter från hem. En secondhand butik eller rödakorset skulle vara några kvarter bort. Antikvariatet och bibblioteket bara tio minuters gångväg och såklart nära mina vänner så nära som möjligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela