om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

lite sådär på eftermiddags snåret

Publicerad 2012-08-15 11:16:34 i dagboksrelaterat.

Jag sitter här och fundera lite. På allmänna tankar sådär.
som..
Skolan börjar om en vecka och en dag om man ränknar med dagen idag.
Jag vill träffa maria.. nu!
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt men sådanna dagar kan va bra att ha också.
När kan man köpa höstterminens pluspaket biljett på sl?
Mitt ansikte, på bilden över, ser väldigt 'hej-jag-är-mumintjock-i-ansiktet' men jag gillar det!
När ska jag hitta mina Ossians sånger?
 
Ja alltså. Detta är jag som kör med niotillfem stilen. Jag struntar blankt i om ni tycker jag har tappat några kromosomer, kan hon kan jag! Dock inte lika bra än. Övning lär väll ge resultat, någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela