om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

sommarvärme till sista stund

Publicerad 2012-08-19 20:11:00 i dagboksrelaterat.

När jag träffade maria tog jag inte några bilder för jag är så lat och orkar aldrig ta med kameran. Det var fint att träffas igen efter sommaren och nu när jag träffade henne så vet jag hur mycket jag har saknat att vara med henne. Vi gick runt, och fick både uppleva sol och en ordentlig skur (detta väder i Sverige, blir lätt galen), fikade, köpte godis, såg på den helt galet underbara filmen Bridesmaids, åt tacos och pratade till småtimmarna.
 
Söndagen idag fick bli en trevlig familjedag, tog en lång promenad och Julien lärde sig att cykla. Jag har halvsovit i solen i en timma med lekande barn och havsbrus som melodi. Alla solstrålar som finns kvar måste jag absorbera innan hösten och vintern kommer på riktigt.
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-20 11:23:58

Hej! Tänkte bara slänga in en hälsning och hoppas på att du får en fin dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela