om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

Is he having a party with the man in the moon?

Publicerad 2012-11-24 14:58:13 i dagboksrelaterat.

idag är den dagen då jag borde plugga kärnfysik men inte kommer någon vart. tar ett bad för att skrubba bort ångesten, men istället har jag skrubbat på mer ångest. 
 
så vad är mitt problem? bara jag pluggar så slutar det ju.
 
men det 
 
                                                g
 
                                          å
                                  r
 
                        i
                  n
         t
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela