om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

onsdags dvalor och supervänner

Publicerad 2012-11-07 19:30:58 i dagboksrelaterat.

idag har jag varit i en dvala. gått runt och ältat historieprovet/uppsattsen som en besatt från åtta och tjuo till fem i två. nu är det över, och det dunkar i huvudet men jag är glad att det är över etc. sen kom jag på att jag glömt mina hemnycklar så jag fick vara med mina supervänner Dessi och Julli, tack ♥ och jag fick en fin julblomma, tack tack för fin onsdagspresent. man blir så varm i kinderna och magen av sådannt. 
 
jag har fått lite roliga planer för fredag och det är så underbart att ha fina saker inbokade i kalendern som kontrast till allt pluggande osv. så glad! 
 
jajaja, nu är det mest inlägg om hur jag mår vad jag gör men detta är ju som min officiella dagbok eller så, så då ingår det vardagstankar vardagssysslor och så fortsätter det i evigheten, amen. 
foto jag. tänk att det inte var så längesen vi gick runt i fina sommarkläder barbenta och solsken i ryggen, nu är det mörkt klockan halv åtta på morgonen och halv fyra på eftermiddagen och det blir inte ljusare på ett bra tag.
 
 
men jag har mina fina vänner som jag går huttrande och armkrok går igenom mörkret med och det är bättre än tusen sommarkvällar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela