om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

runt runt

Publicerad 2012-11-24 14:50:15 i dagboksrelaterat.

överexponerad bild tagen av dessi. 
 
Igår gav min dag någonting fint varje minut. 
 
Äppelkaka i skolan,
solksken på ryggen. 
 
Frusna händer, 
trånga skridskor,
förstora skridskor, 
runt runt. 
 
Choklad och glass, 
gratis mjölk.
 
Åka stor taxi, 
köer på kvällen.
 
Litet rum,
grönt ljus som blinkar.
 
Äta sushi bitar, 
sjunga sig hesa, 
till abba, celine dion, melodifestivalen och annat. 
 
Åka hem, 
i fredagsstämmning.
 

Kommentarer

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Publicerad 2012-11-25 13:55:41

Låter som en mysdag! Sushi och choklad låter ju mumsigt :D

sv: Ja en liten oskyldig saffranskaka kan du ju börja med redan nu, finns ju maträtter med saffran man kan äta året om hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela