om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

vemodig, munkar och randig

Publicerad 2012-11-16 22:00:16 i foto telefonen.

kvällslista. 
vad har du på dig? min randiga snobben pyjamas. 
hur mår du? vemodig. 
vad önskar du dig just nu? julen med lussekatter och glögg.
vad har du ätit idag? två rostade mackor med leverpastej. spenatsoppa med ägg och knäckebröd. en munk doppad i mörkchoklad och vitchoklad strössel, sura nappar och poppcorn och så kvällsmacka med ost. 
vad ska du göra imorgon? plugga själv och plugga med dessi.
vem saknar du? pappa. 
senaste köp? en donut.
vad skrattade du senast åt? jag skrattade med min vän Moa.
vad grät du senast åt? bd 2 och annat.
 
bilderna tagna med phonen och webcamen idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela