om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

yepp, söndagar är ju roliga dem med

Publicerad 2012-11-11 11:55:00 i dagboksrelaterat.

söndagstankar
-våga mig till en fotobutik typ nu typ idag inte snart och kolla upp varför min kamera inte fungerar. 
-vädret har varit mulet och ruggigt alltså typical svenskt november väder hela helgen men jag har varit gla hela helgen ändå.
-skaldjur är typ bäst!
-pussar borde vara fint när det regnar. Skulle passa bra idag...
-hatar läxor. meninger med det är..? .. sabotera våran ända gnutta frihet..
-vill se på bio med någon. Någon som vill se på bio med mig? 
-webcam är typ det roligaste ju?!
som sagt, webcam äger ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela