om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

för sent för Edelweiss

Publicerad 2012-10-06 14:22:00 i dagboksrelaterat.

Idag.
Vad är det med mig? Jag har presterad bra, gjort allt jag kunnat, allt går bra, ingenting att klaga på, familj vänner och allt. Men jag mår inte bra idag.
 
Varför ser jag ingenting alls idag? Jag sitter bara här och känner mig tom. Tom och ihålig. Urholkad, utmattad men ändå så jävla förbannad. Jag får ångest för att jag inte sitter ner och pluggar. Borde inte skriva, måste skriva! Jag vill en massa saker men jag vet inte vad. Jag är arg på alla är sur på det mesta. Är en jävla bitterkärring idag. Varför skriver jag ner skit och hemska saker på denna sida? Jag vill sprida glädje och vara glad. Jag är glad, men bara inte idag. Jag har ingen anledning men ändå all världens anledning att sitta och må dåligt. Vaknade upp och allting var bara fel fel fel fel fel fel. Har en klump i halsen, huvudet i allting. Jag vet ingenting. Jag vill så mycket. Jag borde göra så mycket. Jag borde inte klaga. Jag klagar. JAG ÄR BARA EN BITTERKÄRRING, idag. Idag idag idag. 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-10-07 15:31:05

Lilly,

man kan inte vara glad jämt! Det klarar ingen människa. Ibland måste man vara riktigt jävla sur eller ledsen för att uppskatta de tillfällena då man är glad.

JAG KÄNNER SÅ IGEN MIG LILLY!
Men jag vet också att det kan vända på bara en sekund!

Se bara till att du inte pluggar ihjäl dig, för man måste ha kul också. Om man bara pluggar fungerar inte hjärnan.


Mvh

Dr. Phil (eller jag kände mig iallafall som honom när jag skrev den här kommentaren O.o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela