om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

jag behöver inte dansa salsa idag

Publicerad 2012-10-13 16:06:00 i listor av allt.

Jag kan: ibland sjunga när jag är ute i stan, helt själv, och folk stirrar. 
Jag vill: att det ska bli vecka fyrtiotre nu på måndag inte måndagen därpå.
Jag borde: äta godis.
Jag skulle: gå och ha roligt, men så kom läxor och mammor som stoppade.
Jag gillar: tarte tatin. 
Jag älskar: att skriva.
Jag måste: sluta bita på naglarna.
Jag behöver: få kramar ibland.
Jag får: ibland fina kommentarer som gör mig glad.
Jag kan inte: hjula eller annat dylik.
Jag vill inte: tappa hoppet eller mina drömmar.
Jag borde inte: gå runt i kjol för jag fryser så, men jag bara måste.
Jag skulle inte: kunna säga könsord till någon eller om någonting.
Jag gillar inte: dumma människor som inte har någon bra anledning till det. 
Jag älskar inte: matematik. 
Jag måste inte: vara hemma själv idag. 
Jag behöver inte: dansa salsa idag. 
Jag får inte: glömma att jag ska ha framträdande imorgon. 
jag vet inte vad jag gör på bilderna men jag har ju så roligt så 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-10-14 10:18:10

Vad är det för framträdande? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela