om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

toppendagar

Publicerad 2012-10-19 16:22:00 i dagboksrelaterat.

Igår satt vi i soffan och hade böckerna upp till hakan, och sen blev klockan mycket och jag stannade kvar. Vi åt pizza med bearnaisesås och oxkött och pratade tills klockan blev mer än vad den ska bli på torsdagar. Sen drack vi vardagslyxigt te till frukost och gick tillsammans i höstblåst till skolan. Det var en toppentorsdag och det är en toppenfredag.
 
Och imorgon har jag med mig godis, varma strumpor och glatt humör. Jag älskar mina två veckor av ledighet. Idag så ska vi äta middag på restaurang för min kära moder fyller år. Jag har bara roliga saker inbokade nu. Det är fint som omväxling. Fredagspussar och annat fint till alla er. 
Fotot taget av Maria och redigerad av mig. 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-10-23 13:32:26

Nämen Lilly! Nu får du ta och skärpa dig! Mer inlägg va polarn! :P :)

haha... jag tittar typ in på din blogg fem ggr (seriöst alltså!!!) om dagen och ba:
"Nej, inget nytt inlägg."
5 min senare:
"Hon kanske har gjort ett inlägg nu...? Nej..."


Hihi! Men det är klart, det är ju ganska mycket som händer just nu, prao, snart höstlov och massa läxor m.m ^^

Pusselipuss!

(hoppas du får en "sol i magen" nu :P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela