om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

you need a reason

Publicerad 2012-10-09 17:48:00 i listor av allt.

Jag blir nostalgisk av: singing in the rain, kötbullar med potatismos hos mormor, liljekonvalj, piriac sur mer och varma kramar som man kan gömma sig i för en liten stund. 
Jag drömmer om: gymnasium, liten lägenhet i en stor stad, kyssar och en scen att stå på.
Jag lyssnar helst på: first aid kits 'america', the who, birdy, james taylor, bruce springsteen, van morrison, början av 'mexico', the kooks och så fortsätter det, men ändå.
Jag är galet stressad över: skolan och ovissheten.
Jag läser: strändernas svall, på väst fronten intet nytt och den allvarsamma leken. 
Det finaste jag vet är: vänner som kommer ihåg detaljer och småsakar som man sagt, den lilla minuten innan skolan är slut för dagen, kramar som känns i hjärtat, lungorna och tårna.  
Jag äter helst: våfflor, rostade mackor, spetskål och räkor! Har då aldrig testat dem tillsammans.
Jag är ledsen över: att vara ledsen ibland, patetiska saker, små sakar, oviktiga saker, viktiga saker, lite saker och sådanna saker som man bara blir lite ledsen av. Som en gubbe ensam på gatan som böjer sig för att ta upp sin hatt som flög av. 
Jag längtar efter: att bli omtyckt, älskad, omfamnad, nära, känna någon. Bara känna någon.

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-10-10 14:07:37

Hej Lilly! (gud va formellt det där lät...)

Wazzup?! (ok, det där var inte riktigt min still -.-)

Jag vet att du har sjuuukt mycket nu, med skola och allt annat, men jag undrar, om du vill och har tid över någon gång, skulle vilja göra en snygg bloggdesign till mig :P? Du är så duktigt på det!
Men känn dig absolut inte tvingad :O
Jag kan vänta ett år eller så gör du ingen alls ;)
Om du skulle vilja det någon gång, så skulle jag helst vilja ha en ganska "ljus" design. Sen får du exprimentera hur du vill! ;)

Men bara om du vill!

Skriv mer på bloggen! :D
Har ju inget eget liv, så jag följer ditt istället...

Det där lät lite creepy :S

Puss!

Postat av: Nea

Publicerad 2012-10-10 14:07:37

Hej Lilly! (gud va formellt det där lät...)

Wazzup?! (ok, det där var inte riktigt min still -.-)

Jag vet att du har sjuuukt mycket nu, med skola och allt annat, men jag undrar, om du vill och har tid över någon gång, skulle vilja göra en snygg bloggdesign till mig :P? Du är så duktigt på det!
Men känn dig absolut inte tvingad :O
Jag kan vänta ett år eller så gör du ingen alls ;)
Om du skulle vilja det någon gång, så skulle jag helst vilja ha en ganska "ljus" design. Sen får du exprimentera hur du vill! ;)

Men bara om du vill!

Skriv mer på bloggen! :D
Har ju inget eget liv, så jag följer ditt istället...

Det där lät lite creepy :S

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela