om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

äppeltarte och frusna tår

Publicerad 2012-09-25 09:49:00 i dagboksrelaterat.

Måndag.
Åt äppeltarte och glass mest hela tiden, och drack te. Jag orkade inte göra så mycket, låg mest i sängen och stirrade upp i taket. Jag frös om fötterna så kunde inte somna och allting snurrade runt så Strändernas Svall fick ligga och damma. Jag saknade mina vänner och att få lära mig saker. Igår lärde jag mig ingenting annat än att glass är väldigt gott när man är svullen överallt. 
 
Tisdag. 
Fortfarande hemma. Vaknade tidigt då jag frös. Nu orkar jag titta på en skärm i tjugo minuter utan att få svindel. 
Har ätit rostade mackor med ost i sängen och det är smulor överallt. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske orkar gå till vardagsrummet och sätta på Sound of music. 
 
Detta var ett väldigt spännande och stimulerande inlägg. 

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-09-25 11:51:20

Stackars dig! :( <3
krya på dig nu för bövelen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela