om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

jag tror jag kan bli lyrisk om Ennio Morricone stiger in i våran lägenhet

Publicerad 2012-09-27 07:15:37 i dagboksrelaterat.

Man får be om ursäkt för den där lite impuls beslutet att lägga upp en video när jag pratar om allmänt tråkiga saker i förra inlägget. 
 
Igår kväll så fick familjen hem en cello. En vacker cello. Min lillelillebror har börjat gå på cello kurser, sex år! Tänk om han kunde börja lära sig spela Ennio Morricone. Då skulle jag dö av både stålthet och lycka. 
 
Får visa en bild på mini cellon någon dag. Det är lite av en av de vackraste instrument jag har fått hålla i. Den är alldeles ny och blank och träet glänser. Och det då är det ändå bara en liten mini cello. 
 
Gammal bild på mig, min spegel och min hatt.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-09-27 09:00:04

Japp! Det är jag på bilden! :D

Cello! Kul!

Du kanske kan lägg upp en video när din lillelillebror har lärt sig spela lika bra som Mozart!

...fast Mozart spelade väl typ piano...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela