om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

le love

Publicerad 2012-09-20 16:37:32 i länkar.

Jag skulle ville rekommendera en blogg.
Om ni är intresserade av 1. bra skrivna historier. 2. inspiration. 3. engelska och den viktigaste punkten 4. kärlek. Så vill jag ge er denna blogg. Jag säger ge er för den har varit min ett tag. Men nu vill jag dela med mig, för den sannaste glädjen är den man delar med andra. (här kommer klyshan lalalala).
Så ni inte missförstår, det är inte jag som skriver i denna blogg. Jag har hittat den på något tursamt sätt.
Bloggen drivs av alla. Jo, det sitter ett klokt litet huvud bakom datorn som kom på att alla, även du, kan skicka in (på engelska då det är många internationella läsare) en berättelse du har varit med om. Och det ska ha temat kärlek. Lycklig kärlek, olycklig kärlek all kärlek. Varannat inlägg är text av någon fin person och varannat är lite fina inspirerande bilder och quotes. Den uppdateras varje dag nästan. 
 
Bloggen heter leloveimage. Gå in här. 
eller sök på leloveimage.blogspot.se. 
 
Bara ett tipps sådär. Om ni är intresserade. 
Såhär fin är headern till bloggen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela