om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

lista

Publicerad 2012-09-23 16:41:22 i listor av allt.

Vad har du på dig?
 Kakifärgad kjol och magtröja. 
Hur mår du?
 Jag mår bra. 
Vad önskar du just nu? Att det ska komma en säsong tre av awkward nu nu nu. 
Vad har du ätit idag? 
Rostade mackor med ost. Macka med leverpastej och äppeltarte. 
Vad ska du göra ikväll?
 Om jag vågar ska jag väll se på sista avsnittet av awkward säsong 2. Men jag vill spara den. Men jag måste se. Har lite beslutsångest, men det slutar väll med att jag ser på den och får lida tills den nya säsongen kommer.
Vad ska du göra imorrn? 
Imorgon ska jag gå till skolan. Sjunga på kören och dramatisera på teatern.
Och på söndag?
 Om en vecka sitter jag väll och pluggar matte inför kommande prov. 
Vem saknar du?
 Jag saknar Nomi och Sam.
Senaste köp?
 Fredags köpte jag en center. 
Vad skrattade du senast åt?
 Ett roligt avsnitt på awkward. (awkward jag vet)
Vad grät du senast åt?
 Liten skvätt igår. Lite emotionellt instabil just nu. 
Vem sov du senast med? 
Jag sov bredvid Maria och Dessi förra helgen. 
Vad läser du just nu?
 Jag läser kanske fem böcker just nu. En av dem är Strändernas Svall och är fantastisk. Ska skriva om den i något inlägg i framtiden.
Senast sedda film?
 Film blir nog p.s I love you förra helgen.
Vilken svordom använder du mest? 
skit. Men jag ogillar svordommar.
Vem var den senaste som ringde dig? Pierre.
Senast 3 inkomna sms?

'vad snäll du är min kära vi ses imorn innan skolan<3'
'äsh don wörry! :))<3 bajsibaj'
'ååh :( hoppas du blir bättre!!!'
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
 'älskar dig med'
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
 Historia.
Vilken är din favoritfrukt?
 Apelsiner när dem är sådär saftiga (hatar när de är torra). Annars vindruvor och omogna persikor!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Jag svarade förut att jag aldrig blivit det. Men nu har en fin vän sagt att jag liknar lite Cameron Diaz. Då blir man ju glad!
Vad är du rädd för?
 Att någon jag älskar ska sluta andas.
En person du tycker är snygg?
 Just idag måste det bli utan tvekan Beau Mirchoff. 
Blir du lätt svartsjuk?
 Kanske lite. Har inte riktigt något att jämföra med. Men jag kan bli svartsjuk.
Din favoritkaraktär ur en serie?
 Nej inte den frågan, finns så många. Men Felicity i Felicity, Matty i Awkward, Ben i Felicity, Bill i True blood, Eric i True blood, Derek i Grey's Anatomy, Patrick Verona i 10 things I hate about you och så vidare.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Pappa tror jag.
Vilket språk hade du velat lära dig?
 Kinesiska är ju coolt. Italienska med.
Vad för sorts killar faller du för?
 Pojkar som får mig att skratta. Pojkar som gillar att skratta. Pojkar som gillar att läsa, lyssna på musik och vara just som han är, inte försöka likna efter någon annan.
Vart vill du åka just nu?
 Just just ni vill jag till Piriac sur mer. 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
 Jag fyller år om ett år. Så en mer passande fråga är nog julklappslistan. Och det är bara en sak jag vill ha. Ossians sånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela