om jag var jane..

skulle jag gå runt i uppsatt hår mest hela dagarna och dansa med mr Darcy.

och säg mig säg mig

Publicerad 2012-09-29 15:52:55 i foto resor.

Fotot taget av mig. 
 
Sabrina: Maybe you should go to Paris, Linus. It helped me. Have you ever been there? 
Linus Larrabee: Oh yes. Once. For thirty-five minutes. 
Sabrina: Thirty-five minutes? 
Linus Larrabee: Changing planes. I was on my way to Iraq on an oil deal. 
Sabrina: Oh, but Paris isn't for changing planes, it's for changing your outlook! For throwing open the windows and letting in... letting in la vie en rose. 
Linus Larrabee: Paris is for lovers. Maybe that's why I stayed only thirty-five minutes.

Kommentarer

Postat av: Fatima

Publicerad 2012-09-29 19:11:16

Haha så överdrivet dope konversation. Mr. Larrabee måste vara den manliga motsvarigheten till mig.

sv: Tack ♥♥ Din tumblr var också för mysig så du får joina min follow lista, när jag kommer hem till mama för att här hos pappa är internet så segt att jag dör, speciellt TUMBLR för att det är min stora favorit .. ><

haha tro mig! Jag är helt jävla euforisk också!! Det är verkligen helt obeskrivligt!!!
Det händer så fort, och inte bara det så har jag för sådär första gången i mitt liv hittat en pojke, jag är verkligen inte kräsen, egentligen. Jag vill inte ha någon såndär romantisk prins, men det har bara inte hänt att jag har fått känslor för någon. Jag är inte kär, ushfyblä, sånt är inte för mig, jag är en flygare, vi pysslar inte med sånt, men han kan ge mig lite fjärilar i magen då och då och han är ofta i mina dagdrömmar och han spelar alltid huvudrollen i mina dagdrömmar. Jag hatar honom för det mesta men ibland är han ganska söt.
så det händer mycket, och jag är rädd och lycklig. Jag är nog faktiskt den lyckligaste människan på hela jorden, för det är min barndomsdröm, det jag spenderat hela mitt liv med att vänta på. . . det ligger mitt i mina händer just nu.

Postat av: myrins - fotoblogg

Publicerad 2012-10-01 09:54:26

underbar bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lilly

om jag fick en pojke skulle han heta Eyvind.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela